انواع انرژیهای موثر در جهان طبق فنگ شویی

طبق بررسیهای علمی فیزیک در گذشته و حال  وجود انرژیهای نامرئی در تمامی ذرات و پدیده‌های جهان هستی و قابلیت نفوذ این انرژیها در یکدیگر از طریق حلقه های درهم تنیده انرژی از سطح کوآنتوم تا کل کیهان اثبات گردیده است. که این انرژیها در متون و تمدنهای گوناگون از گذشته تا اکنون دارای نامهای مختلفی می‌باشند. از جمله این  انرژی در چین بنام «چی» در هند بنام « پرانا» در ایران باستان بنامهای « مهنا» ، « مینا» و « مانا» در غرب از کلماتی چون اتمسفر و یا نیروی زندگی اشاره شده است. از بین تمدنهای مذکور ،  در تمدن چین توجه خاصی به آن داشته و دارند. اینکه این نیرو یا انرژی « چی» به فرد انرژی و حیات می‌بخشد و هر انسانی به هنگام تولد مقدار معینی از این نیرو دریافت می‌نماید و زمانی که این نیرو تمام شود فرد می‌میرد که برای تقویت این نیروی حیاتی دستورالعمهایی از جمله  مصرف خوراک تازه و خوب ، شاد و مثبت بودن و … داده شده است . در فنگ‌شویی چهار انرژی مهم ذکر شده است:

۱- « چی» : انرژی «چی» قابلیت نفوذ بر همه چیز را دارد و نامرئی است.

۲- انرژی مغناطیسی: انرژیهایی است که بر جذب و دفع انرژی تأثیرگذار است و محاسبه آن نسبت به حرکت سیارات و ستارگان با توجه به عقربه‌های قطب‌نما مشخص می‌گردد.

۳- انرژی سرزمین : این انرژی تأثیرات مهم و نامرئی را در گسترده وسیعی می‌گذارد. که عبارتند از محل دفن گذشتگان ، گورستانها، مکان های دفن زباله ، اراضی فاضلاب شهری.

۴- انرژی سمبل یا نمادهای خجسته : این نمادها در فرهنگهای مختلف ، متفاوت است که برای تقویت انرژی اطراف و محیط زندگی می‌تواند بسیار مؤثر باشد. مثلا استفاده از مجسمه های شیر در دو طرف درب ورودی عمارتهای مهم.

از آنجائیکه گردش پیچیده الکترومغناطیس و در هم تنیده همه اجزاء عالم از سطح کوآنتوم تا سطح کیهان وجود دارد باعث ارتباطی زنجیره‌وار همه چیز بهم می‌گردد. به عبارتی دیگر هر انسان به نزدیکترین محیط اطراف خود و با کل جهان هستی ارتباطی بی‌نهایت از هر سو دارد. به همین دلیل است افرادی که خیلی حساس هستند قادرند اطلاعات دوردست را با داشتن حس ششم یا تله‌پاتی یا حس قبل از وقوع دریافت کنند. بنابراین انرژی «چی» که نامرئی است از محیط اطراف دریافت می‌گردد. در حالات ، احساسات نیروی جسمانی و مهمتر از همه بر سلامتی فرد تأثیر مستقیم دارد. انرژی «چی» از محیط اطراف به وسیله باد، آب ، انرژی خورشیدی، روشنایی و صوت به ما می‌رسد. این انرژی قادر است از میان همه اجسام نیز عبور کند. حرکتی مانند جزر و مد و امواج دریا و حرکت هوا اطراف زمین دارد براساس علم فنگ شویی شخص قادر خواهد بود با شناخت و استفاده صحیح از جریانات طبیعی انرژی «چی» به اهداف و آرزوهای خود دست یابد. جریان انرژی «چی» و چگونگی آن در اطراف ما بستگی به انرژی نیروی زمینی که از زمین منتشر می‌گردد از یک طرف و  از سوی دیگر انرژی که از سایر سیارات اطراف زمین مانند خورشید ، ماه و غیره به طرف زمین ارسال می‌گردد تأثیر دارد. در نتیجه این انرژی های زمینی و کیهانی و تغییرات وضعی زمین و سیارات در تغییر و چگونگی انرژی «چی» بر جریانات که در اطراف افراد مختلف است مؤثر است. برخی تغییرات انرژی «چی» از این قرار است به دلیل حرکت چرخشی زمین نیروی بیشتری در منطقه استوایی نسبت به دو قطب شمال و جنوب منتشر می گردد. بنابراین انرژی کیهانی کمتری به دو قطب شمال و جنوب پخش می‌گردد. انرژی زمینی از قسمت مرکز و از روی قشر زمین به بالا و در دوطرف جریان پیدا کرده که در بعضی نقاط پراکنده و در بعضی نقاط بیشتر متمرکز است. نقاط متمرکز روی سطح زمین محل تلاقی انرژی زمینی و کیهانی است. هنگام برخورد انرژی کیهانی به سطح زمین جریان آن با کوه‌ها ، تپه‌ها، رودخانه ها و حتی گیاهان از جمله درخت و سبزه و بوته و گلها وهمچنین سطح هموار از جمله سنگ ،خاک تغییر می کند. همچنین در شهرها از انرژی زمینی و کیهانی بر ساختمانهای بزرگ و کوچک از جمله آسمانخراشها گرفته تا ساختمانهای مسکونی و اداری حتی بیمارستانها اینکه دارای سقف شیروانی ، موزائیک یا آسفالت و از نوع گنبدی و یا مسطح باشند و هنچنین جاده ها و خطوط راه آهن ، گورستانها و غیره این انرژی‌ها تأثیر گذاشته و انرژی‌های متأثر از برخورد با این مکانهای گوناگون تأثیرات مختلفی بر افراد می‌گذارد. و این دلیل اینست که نوع انرژی کیهانی نیز با گردش سیارات و تغییر مکان آن برای هر سال ، ماه ، روز و ساعت تغییر می‌کند. علم فنگ‌شویی پیشنهادهایی برای این دارد که  چه مکانهایی برای چه کاری مناسبتر است و اینکه برای مقابله با انرژی‌های منفی گورستانها و یا مکانهایی که به دلیل جنگ و یا خشکسالی و غیره تخریب یا متروکه شده اند ، برای اینکه افراد در نزدیکی این مکانها دچار مشکلات عدیده‌ای نگردند تمهیداتی اندیشیده شود. یک مثال زنده جنوب و غرب کشور ایران پس از هشت سال جنگ که ویرانی بزرگی بجا گذاشت بدلیل عدم پاکسازی این مناطق از انرژیهای مرگ‌‌آفرین پس از سالهای متمادی هنوز در رنج و عذاب هستند کاش افراد ساکن در این شهرها با کمک مسئولین ابتدا اقدام به پاکسازی این مناطق از اثرات و انرژیهای بجا مانده از جنگ نمایند تا انرژیهای مثبت توان جولان در این مناطق را داشته باشند.

2 پاسخ ها

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *