ورود انرژی و جهت ورودی ساختمان در فنگ شویی

هنگامی که از جهت ورودی ساختمان یا جهت باز شدن در ورودی سخن به میان می آید به این معناست که چه جهت جعرافیایی رو به روی ما قرار دارد به عبارتی انرژی کدام جهت وارد ساختمان می شود. لازم به ذکر است هر ورودی انرژی مخصوص به خود و تأثیر منحصر به خود را دارد که بر ساکنان آن اثرات گوناگون می گذارد.

ورودی شمال : اگر دری به سمت شمال باز شود انرژی آب را وارد ساختمان می کند. این انرژی دارای کیفیت معنوی است اما سرد و ساکن نیز می باشد و این انرژی باعث می شود « نیروی چی» زندگی ساکنان را ساکت و آرام می کند اگر خیلی پرقدرت باشد نوعی حس انزوا و ناامنی را ایجاد می کند برای رفع این مشکل باید انرژی یانگ را تقویت کنید. استفاده از رنگهای قرمز و نارنجی در قسمت ورودی می تواند کمک کننده باشد.

ورودی شمال شرقی : در این جهت جغرافیایی انرژی که وارد میشود می تواند باعث متغیر شدن نیروی چی گردد. بنابراین ساکنان این گونه ساختمانها مدام در زندگی دچار تغییر و تحول و عدم ثبات می شوند. حتی روی باروری آنان نیز تأثیر نامطلوبی دارد. ورود انرژی قوی زمین از این جهت باعث این تغییرات است. که با استفاده از بادزنگ یا پخش موسیقی میتوان قدرت بیش از حد این انرژی را به حالت تعادل درآورد.

ورودی شرق: از آنجائیکه شرق نماد بهار در فنگ شویی است یعنی شروع و بیداری بنابراین دری که در این جهت قرار دارد انرژی زیادی را از طریق نور خورشید دریافت می کند. در رو به شرق برای داشتن کار و شغل مناسب است و انرژی ، راهکار و ایده های تازه را وارد ساختمان می کند. بنابراین برای کار های نوپا بهترین جهت می باشد. برای ساختمانهای مسکونی هم این جهت مناسب زوج های جوان است.

ورودی جنوب شرق: انرژی که از این جهت در ورودی وارد میشود باعث ایجاد زندگی هماهنگ ، یکنواخت و توأم با رشد می گردد و افرادی که در این نوع ساختمان زندگی می کنند خلاق می شوند و این حالت کمک می کند تا در زندگی خود روابط موفقی داشته باشند که این خود باعث تجارت و کار موفق هم می گردد. خواص انرژی جنوب شرق مانند جهت شرق می باشد. هم برای ساختمانهای مسکونی و هم تجاری عالی است بویژه برای مشاغل و تجارتهایی که قدری رشد کرده باشند موفقیت روز افزونی به دنبال دارد.

ورودی جنوب : از  آنجائیکه جنوب دارای انرژی بسیار زیاد و گرمی است. باعث ایجاد هوشیاری و هوشمندی زیادی در افراد ساکن در این ساختمان می شود. ساکنین این بناها بطور چشمگیری به افراد اجتماعی و خونگرم تبدیل می شوند و انرژی وارده از این جهت باعث افزایش شهرت و اعتبار ساکنین آن می شود. برای مکانهای تجاری و فروشگاهها اگر ورودی به سمت جنوب باشد شهرت بیشتر و نظر مشتریان را خیلی بیشتر از جهت شمالی جلب می کند. البته برای ساختمانهای مسکونی بهتر است از انرژی یین برای به تعادل رسیدن ساکنان آن که بسیار فعال و پر انرژی هستند تمهیداتی انجام داد.

4 پاسخ ها
    • Zohreh
      Zohreh می گوید:

      بیشتر درب ورود منزل اما درب مشاع و در ورود انرژی برای همه مهم است هر قدم خوبی بردارید ارتعاش مثبت برای خودتان در قدم اول هست حتی وقتی دیگران هم از ان بهره مند میشوند چند برابر به شما برمیگرده

      پاسخ
  1. marjanakhavan
    marjanakhavan می گوید:

    سلام و عرض ادب
    من یک سوال داشتم
    چطوری در منزل شمال و جنوب و شرق و غرب و پیدا کنیم

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *