ترجمه لوح زمردین آتلانتیس (لوح تکمیلی XIV ) قسمت اول

از زمانی که ساکنان از بین رفته و فراموش شده توسط مردان این عصر ، انسان به خرد عمیق از دنیا رفته است.

آیا شما می‌دانید این زمین دروازه  است محافظت شده توسط نیروهای ناشناخته که برای بشر ناشناخته است.

اما اربابان تاریکی ورودی را که منجر به تولد زمین بهشتی شده بود را مخفی کرد. آیا می‌دانید راه به حوزه Aralu محافظت می‌شود. که تنها موانع باز می‌شود بوسیله مرد نابالغ یا مردی که از نور متولد شده است.

بر روی زمین من دارنده کلید ها به دروازه سرزمین مقدس هستم. فرمان می‌دهم به باقی گذاشتن کلیدها به جهان انسان بوسیله قدرتهای ماورای ام.

قبل از اینکه من ترک کنم به شما میدهم رازهایی که چطور شما می‌توانید بالا بروید از اسارت تاریکی ، فرشته ها دور بندازند جسم را که محدود کرده شما را. بلند شو از تاریکی بسوی نور.

می دانید شما که روح باید پاکیزه شود از تاریکی هایش ، قبل از اینکه شا بتونید وارد دروازه های نور شوید . اینچنین من با شما رازها را درمیان می‌گذارم که رازهایی که می‌تواند همیشه یافت شود.

آه ، هرچند انسان ممکنه در تاریکی بیافتد، همیشه نور بعنوان یک راهنما خواهد درخشید.

همیشه راه به دروازه یافت خواهد شد اگرچه پنهان در تاریکی و مستور شده در سمبلها می‌باشد.

انسان در آینده انکار خواهد کرد اسرار را اما همیشه راه جستجو پیدا خواهد شد.

هم اکنون من فرمان می دهم به شما حفظ کنید اسرار من را و بدهید تنها به آنهایی که امتحان شده اند. بطوریکه خالص ممکن نیست فاسد شود. همانطور که قدرت حقیقت می‌تواند پیروز شود.

فهرست شما اکنون برای آشکاری راز . فهرستی که من می‌دهم برای سمبلهای راز که بسازی آن را یک مذهب برای اینکه اینچنین ماهیتش باقی خواهد ماند. نواحی وجود دارد بین این زندگی و زندگی بزرگتر کسی که ترک می‌کند بوسیله روح ها از این زمین سفر می کند.  Duat خانه قدرتهای باطل است. Sekhet Hetspet خانه خدایان است. Osiris s  سمبل محافظ دروازه هست کسی که روح های انسانهای نالایق را برمی‌گرداند.

1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *